Postauksen tehnyt Zeralex päivänä Apr 18, 2024 23:11:40 GMT 2
ZERAN PÖRSSI
Tule ihmeessä tutkimaan täältä, että jos löytyy jotain kivaa hahmollesi ^^
ROXEN
PERHEENJÄSENET:
⚜ Roxenin isä on elossa ja toimii Uus-Kaaveessa teknologian ammattilaisena, voi myös toimia jossain pimeämmissä hommissa.
- Roxenin isä on natura
- Mies on ollut syyllinen siihen, että tyttärensä raajat on amputoitu pois
- Pelaaja saa itse päättää, että lähettikö mies itse tyttärensä Marinaan vaiko ei
⚜ Roxen eli nuoruutensa kasvattiperheessä, jotka olivat myös naturoja.
- Roxenin kasvatti äiti ja isä molemmat ovat vapaana. Pelaajan päätettävissä oikeastaan kaikki. Se kuitenkin on toivottavaa, että he ovat välittäneet Roxista.
- Perheeseen kuului myös suunnilleen samanikäinen poika. Pelaajan päätettävissä, että mitä tekee ja touhuaa, mutta toivottavaa, että tämä olisi yhteydessä Roxiin ja suhde olisi neutraali. Peleissä voi sitten tietenkin tapahtua mitä vain.
⚜ Roxenilla voi olla sisarpuolia, jotka ovat isänsä puolelta.
- Pelaaja saisi ihan itse päättää sukupuolen ja onko täysin natura vaiko puoliverinen.
- Tietääkö tämä, että hänellä on sisko? Se on pelaajan päätettävissä.
- Toiveena, että jollain tapaa sisarukset kohtaisivat.
MUITA SUHTEITA:
⚜ Roxenilla on aivan varmasti ollut suhteita, pidempiä ja lyhyempiä.
- Jotain ex-muijaa tai ex-jätkää, jonka kanssa olisi joko hyvät taikka todella huonot välit.
- Nykyisyyteen meneviä panokavereita rehellisesti. Voidaan erikseen sopia tietenkin sitten millaiset välit yms yms.
⚜ Rox kaipaa elämäänsä ystäviä.
- Olisiko sinulla kenties hahmoa, joka voisi olla Roxin ystävä. Niin ylä- kuin alamäissä?
- Joku semmoinen ystävä, joka olisi kouluajoilta ja tietäisi Roxin menneisyydestä.
PERHEENJÄSENET:
⚜ Roxenin isä on elossa ja toimii Uus-Kaaveessa teknologian ammattilaisena, voi myös toimia jossain pimeämmissä hommissa.
- Roxenin isä on natura
- Mies on ollut syyllinen siihen, että tyttärensä raajat on amputoitu pois
- Pelaaja saa itse päättää, että lähettikö mies itse tyttärensä Marinaan vaiko ei
⚜ Roxen eli nuoruutensa kasvattiperheessä, jotka olivat myös naturoja.
- Roxenin kasvatti äiti ja isä molemmat ovat vapaana. Pelaajan päätettävissä oikeastaan kaikki. Se kuitenkin on toivottavaa, että he ovat välittäneet Roxista.
- Perheeseen kuului myös suunnilleen samanikäinen poika. Pelaajan päätettävissä, että mitä tekee ja touhuaa, mutta toivottavaa, että tämä olisi yhteydessä Roxiin ja suhde olisi neutraali. Peleissä voi sitten tietenkin tapahtua mitä vain.
⚜ Roxenilla voi olla sisarpuolia, jotka ovat isänsä puolelta.
- Pelaaja saisi ihan itse päättää sukupuolen ja onko täysin natura vaiko puoliverinen.
- Tietääkö tämä, että hänellä on sisko? Se on pelaajan päätettävissä.
- Toiveena, että jollain tapaa sisarukset kohtaisivat.
MUITA SUHTEITA:
⚜ Roxenilla on aivan varmasti ollut suhteita, pidempiä ja lyhyempiä.
- Jotain ex-muijaa tai ex-jätkää, jonka kanssa olisi joko hyvät taikka todella huonot välit.
- Nykyisyyteen meneviä panokavereita rehellisesti. Voidaan erikseen sopia tietenkin sitten millaiset välit yms yms.
⚜ Rox kaipaa elämäänsä ystäviä.
- Olisiko sinulla kenties hahmoa, joka voisi olla Roxin ystävä. Niin ylä- kuin alamäissä?
- Joku semmoinen ystävä, joka olisi kouluajoilta ja tietäisi Roxin menneisyydestä.
: Koodi © Ooka :: Taustat © freepik.com ::
[googlefont=Ysabeau Infant]